Wednesday, 13 July 2011

nk ngadu !

ermmm ! kawan². nape aser cam sediihh jer ! adooiii..
aser cam sunyiii sgt² . xyaw laaa napee . kepale otk ni ader at kampung jer !
sediiihh semcam la plak ~ ! :(
napEr mesti rase cam ni ?
aper yg xkene erk ?
perlukan seseorgg tok mngadu laaa . tp sape ?
b cam bz jer memnjang ! taleh call ma t mesti nanges !
t ma bimbg pulakk . nk tepon alg , hummm . dier nga kt lua pulakkkk !~
aduuyyaaii tention laa idop cmni ! sat gi xlame aku jadi giler tanpe sebb !
malang pulakk ase naseb aku ni an . sediihh jer .aper yg aku da buat smpai rase cmni ???
tade org leh tolong kasik jawapn :((
sediihhh la ssiiiaaaallll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni da stat kelass da . tp cm tade claz jer ari². bosann ! da xtaw nk wt aper laa
adduuuiii .  nk alek wet mcm nk kurg da ! aduusshh ~ cane ?
eerrmmmm ..
nk tulis lagu fina la .
sesuai kot gn jiwa aku skang ni !

MENANGIS LAGI

aku terluka
ku sangka xmungkin terjadi sekali lagi
dulu kau kata 
xmungkin ku kan kecewa hati ku akan kau jaga

pernah ku sangka inilah cinta yang terindah dalam sejarah
apakan daya aku yang menanti pelangi
mengharap engkau yang pasti.....

dan aku MENANGIS LAGI
kecewa tok sekian kalinya
dan kisah cinta yang luar biasa
habis kau ragut semua
kejam dirimu , kejam dirimu !!

aku kecewaa lagiii
tak mungkin kau dapat faham sakitnya !
kata - kata mu lah punca segala
cinta kita kau pesendakan
pergi kau pergi tinggalkan aku menangis lagi ...

apakan daya aku si bodoh yang percaya kata² mu
puas didepan mata 
mungkin engkaula pendusta bagimu hatiku tiada makna !!

ku menangis lagi kecewa tuk sekian kalinya
dan kisa yg luar biasa
habis sorang tuk semua
apalagi perlu ku rasa aku terlupa

aku kecewa abadinya
xmungkin kau dpt fhm sakitnya
kata²mu lah punca segala cinta kita kau persendakan
pergi kau pergi tnggalkan aku biar aku sendiri ~!

No comments:

Post a Comment