Tuesday, 17 January 2012

count on me =)

:: he give me dat song . im appciate dat . 
thanks bec0z understanding me frens :)

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
I'll be the light to guide you
Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah


If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song
beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will
remind you


Ohh
Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need


You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah


You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go
Never say goodbye
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Wooooh, Wooooh
you can count on me cos' I can count on you

> " bff " MEANS ?

aiii aslmulaikumm .. ermm sti sume da tido ann .,,
aku ta ngtok lg laaa ... so dr buang mase kebil² tgok kipas,
baek aku tulis at cni .. huhuhu . ilg borink aku ..
malam ni aser cm nk ckp sal " bff " huhuhuhuhuhu
bff ni mksudnye "best friends forever" @ "bestfriends Fcuk forever " ?????
bile aku da jmpe rmai org tibe² aku terpikir .
aper funtion ' kawan ' senonye ????
setahu aku la .. lebih kurang 21 thun aku hidup atas dunia ni ..
' kawan ' ni adelahhh org yg kite boleh percaye . s0meone yg leh support kite .
someone yg alwys ade gn kite tak kisah la susah @ senang .....
someone yg look forward gn kite . terus terang . jujur !!!!
kwan yang tadek rahsia ,, ..... kawan yang alwysssssss ade lah senang citer ..
BUKANNYEEEE kawan yang depan baek , blkg kutuk kwan sndrik .
bukan kawan yng kondem kawan sndri dpn org lain ?
bukan kawan yg jaje cite kawan sndiri dgn org .
bukann kawan yang TALAM 18 MUKE !
bukann kawan yangg malukan kawan sendiri ..
gilee ehhh ... korang rase wujud lagi takk ' manusia² ' cam ni eh ?
aku pon tak sure erkk ..
tp hati manusiaa kite tak tahuu ,
rmbut je same hitam , tp hati len² ... 
lalalalalalalalalalalalalalaalala .......
tetibe lakk ase emosi terlbih ni . huhuu
aptb ~~~
aku pon tak paham la ape yg diorg nakk dlm idop ni ?
xckp ke dgn ape yg ade ?
nape mesti ader hasad dengki tu sume ?
bg aku tak perlu kotttt ... sebb tu sume dunia jee .. hambekkk laaa kaw nk kwan 
gn sape² ponnn .. tadek org nk marah , halang .
tp jage kate² !
kdg kite tak sedar ape yg kite ckp, wt org leh terase ke ..
peringttn tok diri sndri jugak .
kadang aku ponn maen lepas gk law ckp .. tp lepas ni beringt laaa
sebb sakit ,, huhuh , nk luahhkan tp pk ' kawan ' :-)
' kawan '
syg korangg ... syg sgtttt ....
p/s : post ni tak ditujukan pade sesiape . samada yg idop @ yg telah meninggal dunia 
peace ^,^ :D



Saturday, 14 January 2012

: ermm .. saje² jeeeeeee :)

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,
lelaki itu tidak semestinya punya segalanya
tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna dia lemah,
tetapi dia sedang mencari kekuatan
untuk terus tabah menyintai lelaki itu.
Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah,
memang dia tidak mampu mengawal perasaannya
tapi percayalah, itulah maknanya
dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.
Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.
Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,
semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.
Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan bercakap banyak,
dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,
tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.
Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,
itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,
tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,
bukan untuk dirinya,
tetapi untuk masa depan anda.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,
bukan bermakna dia tidak sayang..
tetapi dia terlalu sayangkan anda
dan masih menganggap anda anak kecil
yang masih memerlukan sepenuh perhatian.
Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,
anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.
Naluri keibuannya sangat kuat.
Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan merajuk,
jangan kata dia mengada-ngada.
Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit
atau hadiah sedozen,
tetapi cukup dengan perhatian
yang boleh buat perempuan rasa dihargai.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,
itu tidak bermaksud dia tidak menyintai
tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,
bukan hanya hadir dari kata-kata
tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,
dia benar-benar maksudkannya.
Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,
jangan percaya kata-katanya
kerana dia hanya mahu menguji kamu.
Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.
Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.
Selagi dia dengan kamu, percayalah,
walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya
tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan menjadi degil,
dia bukan bermaksud untuk menjadi degil
tapi dia mahu melihat
sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.
Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.
Andai kena caranya,
jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.
Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata,
“Tolong tinggalkan saya!”,
dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.
Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.
Apabila dia kembali tenang,
percayalah dia akan mencari anda semula.
Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.
Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.
Dia terlalu emosional.
Tapi dialah yang paling menyayangi anda
dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.
Andai lelaki tahu..
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu
dengan perbezaan yang tersendiri.
Tetapi sekiranya mereka saling memahami,
mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.
Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.
Di sebalik air matanya,
tersimpan seribu satu kekuatan
yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.
Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah
tapi dia punya kekuatan tersendiri
yang bisa menggoncang dunia
dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.
Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda
kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja
tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda
dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.
Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu
yang terbaik untuk anak2 anda.

Saturday, 7 January 2012

:: me'Laraaaa' lagi =)

malam² ni syok pulakkk dengarr laguu ni ,,
huhuhuhu . bukan salu ann nk jiwang² karat ni erkk .. hheehee

ADIRA = LARA LAGI ♥

hanya sampai disini sahaja
kisah cinta kita berdua
tiada daya selamanya
terhenti disini .

biar ku pujuk hati ini
merawat rindu ku sendiri
setelah aku kau lukai
sedangkan kau tahu

kasih aku hanyalah untukmu
tiada lain dalam diriku
takkan berubah
walau dipisah laut biru

cinta aku hanyalah untuk mu
tak pernah goyah
tak pernah jemu
takkan terpadam dalam hatiku
ia milikmu .. percayalahh

mungkin sudah suratan kita
terpisah sebegini sahaja
pasti di suatu hari nanti
ku jejak BAHAGIA ♥