Tuesday, 17 January 2012

> " bff " MEANS ?

aiii aslmulaikumm .. ermm sti sume da tido ann .,,
aku ta ngtok lg laaa ... so dr buang mase kebil² tgok kipas,
baek aku tulis at cni .. huhuhu . ilg borink aku ..
malam ni aser cm nk ckp sal " bff " huhuhuhuhuhu
bff ni mksudnye "best friends forever" @ "bestfriends Fcuk forever " ?????
bile aku da jmpe rmai org tibe² aku terpikir .
aper funtion ' kawan ' senonye ????
setahu aku la .. lebih kurang 21 thun aku hidup atas dunia ni ..
' kawan ' ni adelahhh org yg kite boleh percaye . s0meone yg leh support kite .
someone yg alwys ade gn kite tak kisah la susah @ senang .....
someone yg look forward gn kite . terus terang . jujur !!!!
kwan yang tadek rahsia ,, ..... kawan yang alwysssssss ade lah senang citer ..
BUKANNYEEEE kawan yang depan baek , blkg kutuk kwan sndrik .
bukan kawan yng kondem kawan sndri dpn org lain ?
bukan kawan yg jaje cite kawan sndiri dgn org .
bukann kawan yang TALAM 18 MUKE !
bukann kawan yangg malukan kawan sendiri ..
gilee ehhh ... korang rase wujud lagi takk ' manusia² ' cam ni eh ?
aku pon tak sure erkk ..
tp hati manusiaa kite tak tahuu ,
rmbut je same hitam , tp hati len² ... 
lalalalalalalalalalalalalalaalala .......
tetibe lakk ase emosi terlbih ni . huhuu
aptb ~~~
aku pon tak paham la ape yg diorg nakk dlm idop ni ?
xckp ke dgn ape yg ade ?
nape mesti ader hasad dengki tu sume ?
bg aku tak perlu kotttt ... sebb tu sume dunia jee .. hambekkk laaa kaw nk kwan 
gn sape² ponnn .. tadek org nk marah , halang .
tp jage kate² !
kdg kite tak sedar ape yg kite ckp, wt org leh terase ke ..
peringttn tok diri sndri jugak .
kadang aku ponn maen lepas gk law ckp .. tp lepas ni beringt laaa
sebb sakit ,, huhuh , nk luahhkan tp pk ' kawan ' :-)
' kawan '
syg korangg ... syg sgtttt ....
p/s : post ni tak ditujukan pade sesiape . samada yg idop @ yg telah meninggal dunia 
peace ^,^ :D



No comments:

Post a Comment