Sunday 4 March 2012

:: new of me ::

morning guysss n aslamualaikum semua :)
da lame gile tak update blog . hihihii .
alang2 da bukak blog ni aser cam nk tulis2 laaaa . =)
hmmm . nak cite ape ea .. haaaa !~
semalaam kan aku pegi potong rmbut ..
da PENDEK da . huhuhu
tapi tak nyesal pon . sebab rase cam mude sket . HAHA 
perasan tak habesss :D
syg kot rmbut aku tu . da lame aku simpan. tp tape laa . t pjgg balikk laaa tu .
tpi da ade komen2 budak ni ckp muke nmpk mken 
chubby law rmbut pendek . tpi aku abaikan saje laa an.
sebab aku dah TAK KISAH ! 
da kene basuh an semalam . heee =)
s0 gemok ke hape ke . I DON'T CARE at all .. weeee ;-)
gemok ke kurus kee aku terima . janji dalam hati ade taman , haha
ermmm t la aku upload pic nye k.
skang tak sempat c0z jap g ade kelas b.i =)
ok la dulu . bye sumeee :-D

No comments:

Post a Comment