Friday 30 March 2012

:: penyakit rajin datang =P ::

aslamkum ~~~ hikhikhik <<< ---- *gatal 
ermm malam ni aser nk citer bykkk . tapi aku tatau nk citer ape . 
da lame tak update blog ~~ tdi tgok post yg lame² ...
tibe bace yg aku post dulu² sal -tfe-
huahuahuahuahuahua ~~~ .. sedih pulak tibe² *wink -,-
ape die buat skang ea ~. sihat ke die ? dah makan ke bel0m ?. huhuhuhu ~
seb0k pulak aku ni ,.. tah² die nga hapy² gn awek die tuhhh ... hihihi
tapi tak sala kan ingt 'kawan' lame :-)
tp die ari² contact aku kot . aku je tade respon . bukan sombonk tapiii
ermmmm ... malasss ~ t lain pulak jadinyeeee..... s0 de best way better aku keep in SILENT +_+
tapi awal bulan hari tu die da futher study ~~ wish u good luck tfe ..
mane² ,ape² n ngan awek kaw skang aku sentiase doakan kebahgagiaan kaw =)
dah tadek dendam aku tok kaw....let past by past..
. just lepas ni aku more be carefull wit sweet talker ..*weeee  ^_^
n de importnt things is jgn mudah percayekan org ~~~~~ belajar sket dr pengalaman oke fara !!~~ :)
da la ckap sal sweet talker, liar , n watsoever laaa ...... duniaa berkasih syg ni dah lame berlaluu wat akuu ~
cewaaaahhh . hahahahahaha ^_^ ::::
oke . sal life aku lak . sal poli . sal sahabat . sal member² . :D
life aku cam biase jee laa . cume lately bz siket c0z,, next week kitorg kene present final produk kitorg yg dah di approve kan .. so mcm² preparation nk kne buat.. mcm² barag nk kene beli .. duit duit duit ~~ haha
adat lerr tuu .... final sem kannn .. lagi 35 HARI je lagii ... yahooooooooo !!! CAN'T WAIT !! xoxo
tapii tak smpai sebulan lagi nk final EXAM ! fuhyyyoooo ,.... takotttt .. sebab byk lagi topik nk kene c0ver . aku da la byk maen lam kelas . tak penah nk f0kusssss !~~ APTB <-- pdan muke aku la kan 0_0
dah tahuu final dah dekat lagi nk on9 . APELAGI pegi la bukak buku fara oiiii ! HAHAHA
sygg nk tinggal kawan² kt sini ... byk kenangan pahit n manis . tapitape laa .. tu semua memberi aku byk pengajaran n pengalaman .. life aku yg sebenar baru nk mula ...... tu baru mukadimah !
s0 aku kena la lebih kuat n tabah dalam mengharungi semua masalh yg akan dtg 6ti .  
fuhhh , cam ayat karangan la sehh . hehe ;-)
t da habes poli mesti ingat balik semua kengan² tuu .. huhuhuhu . s0dih la pulokkkk ~;-(
kejap sedih . kejap hapy . gile aku nih . hehehheh =D
da laaaa .. aku jeles tg0k mea ( roomate) aku tu study .
nk join jugakkk . hehehe . k laaaa.,.. BYEEEE !~ 
wit ♥ - fara -



MEREKA² INILAH YG MENCERIAKAN HARI² SAYA 
THNKS C0Z BEING MY FRENS
THANK A LOT GUYS ♥
♥ housemate ♥


- kaled + aira + awie + naim + mizan + ijal -

No comments:

Post a Comment